piatok 26. februára 2016

Pečená korenená ryba / Baked masala fish


Korenena pecena ryba



ČO POTREBUJETE:

rybu - použila som pomfret
olej
mletá paprika
mleté chilli korenie
tandoori masala
mletá kurkuma
sušené oregano
soľ

Korenena pecena ryba



AKO POSTUPOVAŤ:

Rybu umyjeme, vysušíme a urobíme zárezy. Pekáč potrieme olejom, aj rybu potrieme olejom. 

Korenena pecena ryba


Koreniny si v miske zmiešame a prstami vmasírujeme do ryby najprv soľ a potom korenie. Ryby uložíme na pekáč. 

Korenena pecena ryba


Pokvapkáme troška olejom. Rúru predohrejeme na 230st. a rybu pečieme 10-15 minút, záleží od veľkosti. Alebo ju môžete urobiť na grile.

Korenena pecena ryba


Podávame so zeleninovou oblohou, prípadne šalátom.

2 komentáre:

  1. Miska, vdaka za recept s rybou - ryby robime doma casto - no nikdy som neskusal taketo korenia... i ked niekde som raz kupil "Fish Masala" a ked sa nam minula tak nedajboze kupit novu, ale nikdy ma nenapadlo skusit nejake ine korenia... este by ma zaujimalo co to je za recept - ci je to nejaka tradicia urcitej oblasti, ale len cista improvizacia ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj orol. Toto je skor juhoindicky recept (andhra, tamil nadu). Tu sa teda robi masala rub este s pridanim struhaneho zazvoru a cesnaku a spolu s korenim sa to zmiesa bud s vajickom alebo kto neje vajcia, tak s jogurtom a vypraza sa to, lebo zeny tu bezne ruru nemaju. Ja som zvolila len korenia a upiekla som. Tiez sa to moze bud takto vcelku narezane alebo sa ryba nakraja na podkovicky a tie sa kazda potru zmesou. Zalezi na rybe, jej velkosti.

      Odstrániť