streda 19. februára 2014

Krevetové hašé

Môj muž rozmnožuje krevety. Chová krevety. A on mi prinesie dva balíčky mrazených! Vraj ochutnáme aký je rozdiel v tých mrazených a čerstvých. Nuž na to hádam stačil aj jeden balíček. Prvý balíček som použila na kokosové karí. Krevety boli už v balíčku predvarené a osolené. Tým pádom som netušila akú dlhú dobu potrebujú na dotrápenie v hrnci. Tým, že boli osolené, som karí presolila a výsledok bol naozaj otrasný. Dlho som si hlavu lámala, čo urobím s druhým balíčkom. Najprv ma napadlo urobiť kofty, potom jednoducho len placky ako fašírky a nakoniec som si povedala, že nebudem do toho vkladať žiadnu extra námahu, aj tak to dopadne zle. Ale na moje neočakávané prekvapenie to dopadlo úplne inak! Rozmýšľala som ako tento recept nazvem a jediné čo ma napadlo bolo hašé.



22IMG_7873


ČO POTREBUJETE:

250g mrazených kreviet
olej
2 červené sušené chilli papričky 
2 veľké červené cibule
4 strúčiky cesnaku
1/3 lyžičky mletej kurkumy
1/3 lyžičky mletého chilli korenia
soľ
čerstvá koriandrová vňať 



22IMG_7871



AKO POSTUPOVAŤ:

Krevety dáme do mixéra a pomelieme na kašu. Nevadí, ak zostanú aj nejaké väčšie kúsky.




V panvici zohrejeme olej a pridáme sušené chilli papričky. Necháme trošička zmeniť farbu (pozor, aby neprihoreli).




Pridáme nadrobno nakrájanú cibuľu a cesnak, restujeme domäkka.




Potom pridáme kurkumu a mleté chilli korenie, premiešame.




Pridáme pomleté krevety, troška osolíme (moje mrazené krevety už boli solené, takže som nesolila veľa). Asi minútu prehrejeme na silnom ohni, premiešame. Nebolo treba ich dlhšie tepelne spracovávať, lebo boli predvarené.




Nakoniec pridáme nasekanú koriandrovú vňať, premiešame a pod pokrievkou necháme aspoň 10 minút odpočinúť.




Môžeme podávať s plackami.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára