štvrtok 14. júla 2011

Taký čudný deň / Such a strange day

Zvláštne zamračený deň a silný vietor.... mám pocit, že ma niekto buchol po hlave, pozerám na veci a nevidím ich.... chodím ako mátoha, ani rozmýšľať sa mi nechce.


cudny den



cudny den



Ráno, keď odišla staršia dcérka do školy, dala som hneď prať oblečenie, ktoré tam čakalo už 3 dni. Čakalo kým prestane poprchať a vonku na šnúrach sa doňho miesto kvapiek dažďa oprú teplé slnečné lúče a prefúka ho vietor do voňava. Keď som o 8.30 ráno vešala už oprané prádlo, susedky práve začínali s prácami okolo domov. Z okolia sa ozývalo búchanie košiel o kameň a mala som pocit, že sa pretekajú, ktorá to stihne skôr. Nech žije práčka! Dnešné preteky som vyhrala 😄


susedy peru



A keďže dnešok bol naozaj „plodný“, urobila som objav. Presypávala som hnedý cukor zo sáčika do nádobky a kochala sa jeho zlatistou farbou (neviem ako vo vás, ale vo mne hnedý cukor vyvoláva úsmev). Všimnite si ako ožije, keď len trošku pohnete nádobkou. Pomaličky, lenivo sa prevaľuje ešte aj po tom, čo nádobku položíte.


hnedy cukor



Pripadám si ako Dora objaviteľka!




Nakoniec mi kamoška Lola napísala, že dnes má byť spln mesiaca, tak už chápem ten čudný dnešok, prečo som sa pri všetkom, čo ma napadlo cítila ako majiteľka „iiikveeee tykve“....

Dúfam, že ten váš deň dopadol lepšie 🤪

6 komentárov:

  1. Nič si z toho nerob, ja mám taký celý mesiac. Zvláštne cez leto, práve keď svieti slnko mňa chytila melanchólia.....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej,Miska..ja mam velmi rada taketo tvoje prispevky,kde len tak pises o beznom zivote v Indii..a k tomu tie fotky..tiez ma fascinuje hnedy cukor..."jeeej":)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dakujem Martinka :) ja vzdy pozeram na hnedy cukor ked nim pohnem, az kym sa celkom neusadi, fakt najzivsia neziva surovina v kuchyni.
    Ivka, u nas by teraz malo byt monzunove obdobie, no len tie dazde akosi nic. Stale sa len mraci, na fotke to sice vyzera, ze je ochladene, ale je take neskutocne dusno a vlhko, ze sa mi ani nikde nechce chodit. Ak nema byt monzun, tak aspon nech to slniecko vykukne....v opacnom pripade budem musiet stale pozerat len na ten slnieckovy hnedy cukor :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miška, tie vaše monzúnové dažde nečakaj, momentálne sú u nás.
    Hnedý cukor sa ešte aj krásne leskne.
    Nevedela som, že v Indii nie je práčka bežnou súčasťou domácnosti...Teda chápem, že nie všade, ale tam, kde žiješ ty mi to prišlo také samozrejmé...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, tu u nas v cinziaku susedky pracku maju, ale v tych samostatnych okolitych domcekoch si myslim, ze vacsinou nie, lebo v zadu ma kazdy dom vonku tocku (alebo studnu) a kamen a tam peru. Je to malicke mestecko, ani poriadne potraviny tu neni su. Jeden supermarket mame, no ale keby si to videla :) Preto si musim chodit robit aspon 2 krat za mesiac nakupt do mesta co je hodinku od nas, tam je chvalabohu potravin dost a vraj stavaju Walmart. Boli sme sa pozriet zatial je to len taka konstrukcia, ale vyzera to dost velke, tak sa tesim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No tak to máš teda ťažké, čo sa kulinárčenia týka. Ale držím palce, aby si mala čoraz viac zdrojov a tým širšie možnosti na varenie!

    OdpovedaťOdstrániť