piatok 1. apríla 2011

Kuracie na paličke / Chicken skewers




ČO POTREBUJETE:

(nepíšem množstvo surovín, prispôsobte si marinádu podľa množstva mäsa a podľa vlastnej chute, recept je skôr inšpiratívny)

kuracie mäso pokrájané na rezančeky 
soľ

marináda:
šťava z citróna 
olivový olej
cesnakové korenie (obsahuje: oregano, cesnak, sladká paprika, cibuľa, bazalka, tymián, majorán, chilli vločky)





AKO POSTUPOVAŤ:

V miske zmiešame suroviny na marinádu. Vložíme do nej kuracie rezančeky, osolíme a premiešame. Odložíme na noc do chladničky.



Druhý deň rezančeky napicháme na špajdlíky, uložíme do pekáča a pokvapkáme olivovým olejom. (Špajdle pred tým než napicháme na ne mäso namočíme na 15min. vo vode, aby sa nelámali.)



Rúru predohrejeme na 180 - 200st. a kebaby grilujeme 35 - 40 minút.

Podávame s Tzatziki alebo Uhorkovou raitou v Pita placke a možeme pridať aj nejakú čerstvú zeleninu alebo Nakladanú cibuľu.

7 komentárov:

  1. kebaby vyzeraju super,Miska:)no,a uvodna fotecka je uplne kuzelna,az tak dycha orientom:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Martinka :) Snazila som sa, aby som vytvorila trosku prostredie tak ako to robis ty :) Ta latka, na ktorej som fotila je moje svadobne saree.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jej,super ,ze mas takuto krasnu pamiatku zo svadby..ja som si tiez velmi chcela ponechat moje svadobne satky(mala som vlastne),ale nakoniec to osud zariadil inak,a bolo im sudene priniest stastie niekomu inemu...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Okrem pekného a určite dobrého receptu ma zaujal "krásny obrus",ale už poznám pôvod z tejto diskusie.Každý recept máš krásny... :-)))Edita

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mila Miska, zacinam koketovat s delenou stravou a pravdepodobne mam este "lenkokorinkovsky" syndrom, ktory si pamatam z minulych cias. Uz som si pri tvojich receptoch niekolkokrat vsimla, ze su tu iste rozdiely medzi vseobecne rozsirenymi principmi delenia a tvojimi. Prekvapilo ma konkrektne v tomto recepte, ze olivovy olej radis inde ako "rastlinny" a neodporucas ho do zivocisnej skupiny (???).Rada by som sa zoznamila s "tvojim" delenim, nevies mi nahodou odporucit nejake linky, kde by som sa dozvedela viac? Idealne v slovencine, nie je podmienkou...inak som tvojou velkou obdivovatelkou a mam za sebou zopar uspesnych indickych pokusov v mojej bratislavskej kuchyni. Podla mna mas jeden z najlepsich blogov, tvoje stranky sa uzasne citaju, dobre sa v nich da orientovat a su perfektne poprepajane jednotlive stranky. Ked k tomu pripocitame tvoje vyborne fotografie a krasne spracovane prispevky a recepty, tak klobuk dole. Moja KK na Vareche sa tiez hemzi tvojimi receptami. Obdivujem ta, ze stihas nielen venovat sa s laskou svojej rodine a sukromnemu zivotu ako takemu, ale aj vsetkym tymto strankam a blogom a tiez odpovedat na vsetky odozvy od domnievam sa obrovskeho mnozstva nadsencov a obivovatelov. Velka sikovnica si ty :-). Nech sa ti dari v tvojom osobnom zivote a nech si stastna...Zuzka alias Tiginko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mila Zuzka, v prvom rade dakujem za tvoj velmi pekny komentar. Ono stihnut sa da, zasa nedostavam tolko komentoarov :) ludia sa mozno aj boja spytat, ak nieco nepoznaju, co ma trosku mrzi, lebo tu nejde o hanbu. Ved ja som tiez nejako zacinala a pytala som sa ako teliatko :) Co sa tyka delenej stravy, ja sa riadim tym, co mi poslala kamaratka, z nejakej novsej knizky od Lenky Korinkovej. Sama literaturu nemam, len s nou som to vtedy detailne prediskutovala a naucila sa ako je to u nej rozdelene. Taky zaklad som napisala sem http://www.receptyzindie2.com/2011/07/rozhodla-som-sa-delit-pridate-sa.html Musim uznat, ze to naozaj funguje, len moja vydrz je slaba a prilis lubim maso so zemiakmi :) ale z casu na cas si dam take 2 tyzdne delenej ,trosku to zasa upravim a je to ok. Ale aj tak si myslim, ze nech je akakolvek dieta, treba aj cvicit, aby telo spevnelo. Ak sa na nu chystas drzi palce hlavne v tom odhodlani.

      Odstrániť